Aplikacje na telefon
Telefony
Informacje
Baza telefonów / Sony Ericsson
Przejdź do: lista producentów | lista modeli firmy Sony Ericsson

Sony Ericsson K550

Ekran 176 x 220 pikseli, 262144 kolorów
Wymiary, waga:102 x 46 x 14 mm, 85 g
Obsługa 3G (UMTS) Nie
Obsługa aplikacji Java Tak
Pamięć wewnętrzna 74 MB
Karty pamięci Tak
Dzwonki polifoniczne i Mp3 Tak
Odtwarzacz Mp3 Tak
Wbudowany Aparat FotoTak
Nagrywanie filmówTak
Bluetooth Tak
Podczerwień Tak
Radio Tak



Z naszego serwisu na telefon Sony Ericsson K550 można pobrać:





Komentarze
straszny aparat bardzo zły

| autor: piotrek | ip: pz214.internetdsl.tpnet.pl | data: 2008-03-07 10:19:17 |

niepolecam tego telefonu poniewarz jest przereklamowany ma słaby wyświetlacz i szumiom mp3 niemajom wogule standardowego basu posłuchajcie takiej muzyki jak hip-hop to wogule niewiadomo co tam śpiewajom bardziej polecam starszy model sony Ericsson k750i jest głośniejszy i ma basy dla mnie to bardziej k750i jest bardziej użytkowym telefonem

| autor: krystian | ip: ghn114.internetdsl.tpnet.pl | data: 2008-03-12 22:40:31 |

Telefon jest zaje ! a ty piotrek gówno wiesz . .

| autor: r00ks ;] | ip: 217-156.is.net.pl | data: 2008-03-19 13:19:11 |

mam ten telefon i sobie chwale, aparacik z prawdziwego zdarzenia, mp3 też da sie słuchać i niewiem skąd te negatywne głosy?? hahahah

| autor: dr.zibko | ip: gih58.internetdsl.tpnet.pl | data: 2008-03-19 18:18:33 |

dostane tego koma na wakacje a z tego co wycytałem to jest on świetn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)


| autor: XXX | ip: ejl246.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2008-03-26 15:47:54 |

gówno wiecie ten fon jest zaj***** ....nie ma lepszego serioo!!!!!!!!!!

| autor: EMIL | ip: chello089078036093.chello.pl | data: 2008-04-14 17:55:22 |

Mam ten telefon juz rok i jestem z niego naprawde zadowolony,a uwierzcie mi,ze duzo juz przeżył.

| autor: Musti | ip: mg-out-f136.google.com | data: 2008-06-16 23:14:28 |

racja, choc troche klawisze male, ale to nic :P

| autor: Lukasz | ip: host-89-228-47-87.elk.mm.pl | data: 2008-06-17 15:23:17 |

W tego typu telefonach to muzy słucha się przez SŁUCHAWKI, a nie głośniczek... Tel ok., nawet przy 2GB memory sticku chodzi szybko...

| autor: mnbvcxz | ip: rtr.um.katowice.pl | data: 2008-07-03 14:00:54 |

Jak właczyc GPRS w nim na Orange ??

| autor: Bartek | ip: chello089079162225.chello.pl | data: 2008-07-25 23:04:48 |

Gdzie szumi, gdzie nie ma basu ??? wgrywa się 3 czy 4 pliczki i głośnik daje że uszy bolą, mega bass, a dźwięk zarąbisty !!! Wystarczy sofcik z W 660, stery dźwięku z W 880 jest z niego extra walkman !!!! Gorąco polecam

| autor: Mati | ip: 77-253-80-113.adsl.inetia.pl | data: 2008-08-31 22:07:06 |

Heh, mam go od trzech miesięcy. W zeszłym tygodniu wgrałem mu soft od W610 i wtedy dopiero pokazał na co go stać. Do tego przejściówka na zwykłe słuchawki i jest cool. Spoko telefon, jak ktoś się zastanawia to proponuję ten fon z czystym sumieniem

| autor: Norman | ip: dynamic-78-8-128-17.ssp.dialog.net.pl | data: 2008-09-04 10:17:13 |

no ten telefon musi byc fajny , kupilam od kolegi i tydien pozniej mi go ukradli .teraz mam nowy taki sam

| autor: agniesia | ip: adod83.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2008-09-12 14:27:18 |

Mam ten fon od 2 miesiecy i jestem z niego super zadowolony wszystkim polecaM

| autor: japonczyk92 | ip: 77-253-159-164.adsl.inetia.pl | data: 2008-10-05 17:03:09 |

Telefon dobry-w swoim przedziale cenowym
zalety
dużo pamięci wew.karta wymienna dodatkowa do 2GB
bateria trzyma rozsądnie 3-4 dni
dużo dodatków(latarka,radio,aparat)
dobra obudowa (klawisze średnie)
łatwo łączy sie z kompem i internetem
wyświetlacz ok
wady
przeciętny aparat (SE 750i ma lepszy)
do klawiszy trzeba się przyzwyczaić
słaby głośniczek z tyłu
Ogólnie dobry następca SE 750i z trochę słabszym aparatem(wina optyki i wymiarów)
Komórka ze średniej półki polecam do dzwonienia,internetu czasami zdjęć -ale na dworze -w pomieszczeniach --przeciętnie




| autor: Bert | ip: acct104.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2008-10-11 20:28:29 |

mam ten telefonik i dużo słucham muzy na nim przeważnie na głośniku i jak gdzieś jeżdże rowerem wsadzam go w kurtke i w kieszeń, i jest rochę cicho a do słuchawek się nie przyzwyczaiłem lubię jak ktoś słyszy moją muze mam pytanie możesz podać link do tego sofciku z W610?? Ale z tego co słysszałem niebędę miał latareczi nie??

| autor: Ziomek3012 | ip: aafu249.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2008-12-07 19:43:14 |

Co do telefonu to popieram opinie "Berta" w 100%
Mam natomiast słówko do "krystiana". Używaj słownika przy publicznym wypowiadaniu się. Wróć do swojej wypowiedzi i zobacz błędy ortograficzne. Zrobiłeś prawie wszystkie możliwe. Powodzenia


| autor: emeryt | ip: proxy7.is.net.pl | data: 2008-12-08 13:31:14 |

Mam go 6 miesiecy i tylko mam starta klapke od aparatu i dolny guzik od muzyki mi przycina ale telefon ogulnie spoko!K750to sie przy nim chowa!

| autor: Grzeli | ip: 213.158.194.228 | data: 2008-12-11 17:50:20 |

szczerze wam wszystkim powiem ze każdy jak dostrzega wady to się nie zna!ten phon jest super!!!!!:):):)pozdro dla wszystkich co myślą tak jak ja:)

| autor: manius | ip: ip-83-238-165-25.netia.com.pl | data: 2008-12-15 12:56:43 |

Ci co mają negatywne opinie o SE K550i to są barany i ich nie stać na taki telefon więc mają starą Motorole T2288 skurwi***

| autor: Twój stary | ip: 213.25.24.25 | data: 2008-12-21 13:22:43 |

Ludzie ten telefon lezal 2 dni w wodzie poprosilem nurka zeby ni go wynurkowal i działa do tej pory ^^

| autor: Buli | ip: cxs130.internetdsl.tpnet.pl | data: 2008-12-21 13:51:38 |

zajebisty telefon wszystko w porzadku a tych nobuw ce je niestac bawia sie alcatelami

| autor: omg | ip: ip-83-238-169-146.netia.com.pl | data: 2009-01-01 01:33:40 |

zajebisty!!!!!!!!!!!!!!

| autor: NoGeR | ip: 94.254.190.128 | data: 2009-01-18 17:53:41 |

Mnie sie tam podoba troszke moze za delikatny szybko i latwo sie niszczy,ale i tak daje rady nie narzekam:)

| autor: Papryka | ip: public-gprs81185.centertel.pl | data: 2009-01-19 13:12:53 |

Mam już ten telefon od roku i uważam, że jest zajefajny wcześniej miałem k750i i uważam, że k550i jest ciekawszy!!!

| autor: k550i | ip: 217.98.99.231 | data: 2009-01-29 11:23:06 |

mam ten telefon od niejakich półtora m9iesiaca i jestem zadowolony zniego jak nigdy , ktos tam pisał że niby w tym telefonie muze słucha sie przes słuchawki a nie przez głośnik bo sie nie da. - co ty pieprzysz , da sie jak taki nie mądry to może wyłoncz wycisznie albo podgłosń głośnik , ok kończe polecam bardzo wszystkim ten fon !

| autor: Mateusz | ip: klient-lan1-72.netdrive.pl | data: 2009-02-02 15:32:34 |

nawet dobry ten telefon jestem z niego zadowolony

| autor: macias | ip: 83.220.100.69.dsl.dynamic.eranet.pl | data: 2009-02-07 11:22:32 |

telefon jest fajny niema z nim problemów

| autor: Wojtal | ip: edi239.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2009-02-08 09:34:04 |

ci co mówią o tym tel źle są poje.... mam ten tel on jest zaje..... ten tel jest szczegulnie do gier każda mi pójdzie

| autor: Łukasz Wo..... | ip: 80.54.48.5 | data: 2009-03-26 18:28:26 |

aparacik 2.0 mega pixels zajefajny

| autor: Łukasz Wo..... | ip: 80.54.48.5 | data: 2009-03-26 18:31:46 |

zajebisty mam go i polecam go wszystkim ja mam to kome i wszystkie gry chodzo mam gre teken 3 i devl may cry , ci co muwio ze nie dziala to so pojebani ha ha ha


| autor: kev_09 | ip: 87.192.146.202 | data: 2009-05-04 20:30:17 |

Witam, "Gdzie szumi, gdzie nie ma basu ??? wgrywa się 3 czy 4 pliczki i głośnik daje że uszy bolą, mega bass, a dźwięk zarąbisty !!! Wystarczy sofcik z W 660, stery dźwięku z W 880 jest z niego extra walkman !!!! Gorąco polecam" jak to można zrobić.

| autor: GRZESi | ip: bie55.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2009-05-09 16:24:03 |

z tym telefonem można wszystko! wgrałem sofcik w610i, akustyke Dmitogor v1 Mega Bass i teraz jakość dzwięku jest naprawde świetna i głośna, nawet na tylnim głośniczku bardzo dobrze daje sobie rade. mam w tym telefonie jeszcze zmienione stery do aparatu, więć jakość jest lepsza, czcionke, LightEffect.. i wiele innych rzeczy. i przy zmianie softu nie traci się latarki, traci się tylko funkcjonalność zasłonki na obiektyw aparatu, ale ile się za to zyskuje! walkman, lepsza jakość muzy i nieograniczone możliwości tuningu!!!

| autor: Fliso | ip: ebp187.internetdsl.tpnet.pl | data: 2009-06-26 17:56:53 |

Mieszane uczucia, reklamacja była, naprawili mi i teraz jest git :P

| autor: Uzytkownik k550 | ip: 87-205-62-59.adsl.inetia.pl | data: 2009-07-09 02:18:01 |

ja mam taki i jestem z niego zadowolona,niezamienilabym go na inny,jest swietny i ma takie same meni jak k 800i

| autor: agaagusia | ip: apn-77-115-42-242.dynamic.gprs.plus.pl | data: 2009-07-21 11:40:46 |

ja tez mam ten telefon jest zajeb... ale jak dla mnie ma zwalony aparat(byc może z powodu mamych ilość kolorów w wyświetlaczu) ale ogolnie telefon jest zajebisty

| autor: MaRo | ip: 78-131-191-207.tktelekom.pl | data: 2009-08-28 12:03:11 |

telefon spox noby których niestać albo są bietni to się nie znają bo to debile a jak chce się to można tuning na maksa ja jeszcze nie mam bo mam gwarancje ale jak tylko się skończy to do roboty i tunningujemy na słuchawkach jak sie ogląda filmy to poprostu dżwięk jak w kinie

| autor: darksonic | ip: chello084010160082.chello.pl | data: 2009-10-09 20:07:52 |

telefon wypasiony tylko virusa miałem i soft padł ale wgrałem nowego i juz SPOX

| autor: mamorex | ip: aecq153.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2009-11-02 20:00:45 |

mimo że głośnik nie jest rodem z wieży stereo, to jednak pozytywnie oceniam mój telefon

| autor: Krecik | ip: 83.1.81.74 | data: 2009-11-08 22:42:48 |

Telefon oceniam na bardzo dobry model. Jest w nim wszystko czego potrzeba.
Polecam.
P.S.
Autorowi o nicku krystian polecam korepetycja z języka polskiego.

| autor: anonim | ip: acyu89.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2009-12-29 19:37:36 |

Mam ten telefonik i jestem z niego bardzo zadowolony a jak cicho gra to jesteście w błędzie jak zdejmiecie to klapke nad aparatem to w tedy bardzo głośno gra ha ha

| autor: KaCzOr | ip: ip-83-238-38-145.netia.com.pl | data: 2010-02-22 14:12:42 |

Do muzyki to jest np.Iriver,do zdjęć np.Nikkon,do grania PSP,a do dzwonienia jest K550i.Ci którzy wymagają cudów,to niech se kupią najlepiej palmtopa.

| autor: 6R360R | ip: public66252.xdsl.centertel.pl | data: 2010-03-07 19:19:58 |

Gdzie t znależdż oprogramowanie dotego telefonu.Serdeczne dzięki.

| autor: BOCIAN | ip: 77-254-204-77.adsl.inetia.pl | data: 2010-08-30 23:49:29 |

ten kom dostałem jakies 3 lata temu i normalnie go pokochałem :) potem mialem inny a ten mial moj tata ale teraz do niego wrocilem :D wole go chociażby od Avili :D

| autor: Gibson999 | ip: dun186.internetdsl.tpnet.pl | data: 2010-10-25 19:29:07 |

jak wyłączyc sim locka
w sony ericssonie k550i

| autor: julka15 | ip: ckr27.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2010-11-19 11:21:31 |

jak wyłączyc sim locka
w sony ericssonie k550i prosze o szybka odpowiedz



| autor: julka15 | ip: ckr27.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2010-11-19 11:23:31 |

Ma go już trzy lata i po takim okresie użytkowania mogę bardzo dużo powiedzieć. Telefon wyśmienity. Zero problemów, świetny aparat jak na 2 mega piksele, funkcjonalny, wytrzymały, dobra bateria. Może jakość dźwięku nie jest zachwycająca ale da się słuchać - to nie jest przecież zestaw 2 + 1 do ze wzmacniaczem:) 100% pozytyw.

| autor: Sławek | ip: host-89-230-216-111.lublin.mm.pl | data: 2010-11-26 21:31:30 |

Piotrek polecam słownik ortograficzny

| autor: olo | ip: public71660.xdsl.centertel.pl | data: 2010-12-04 12:15:06 |

uzytkuje ten telefon juz od 3 lat :0 telefon nie ma lekko poniewaz jestem mechanikiem wiec telefon bardzo czesto jest uwalony z oleju oraz innych płynów nie da się zliczyc ile razy mi spadł i jak narazie nic sie z nim nie dzieje naprawde fajny telefon :) jedynym mankamentem jest klawiatura pisac smsy na tym telefonie to czasem nielada wysiłek ;d

| autor: JankoCBR | ip: ecs76.neoplus.adsl.tpnet.pl | data: 2010-12-16 20:26:59 |

dorównuje on wytrzymałością starych noki a ,głosnik ma też nie najgorszy a pozatym ile on już ma lat przecerz na rynek weszedł jakieś 4 lata temu ! więc ludzie nie nażekajcie na to że ma tylko 2 mpx ! Z dwa razy w padł mi dowody i działa doskonale jedyny problem to klapka,ale znalazłem na nią sposób wciska sie kawałek papieru żeby usztywnić baterię i klapke i jest git!Polecam!

| autor: ten telefon to legenda | ip: 178-37-220-122.adsl.inetia.pl | data: 2011-01-16 13:48:02 |

ten FON jest spoko wszysto jest dobre a nie jak mowi w komentarzach jaki gosciu ktory nic nie wie ja mam i nic sie nie dzieje mam go 3lata i nic dlamnie ten telefon jest BDB

| autor: kamcio | ip: 178-36-67-102.adsl.inetia.pl | data: 2011-03-27 09:31:10 |

trlefon jest spoko a do Piotrka z pierwszego komentarza. Zajrzyj chłopie do słownika ortograficznego bo jak czytałam co tak pisałaś to tyle błędów było, że aż mnie głowa rozbolała ;/

| autor: Kasia | ip: 88-199-254-233.tktelekom.pl | data: 2011-04-15 11:56:34 |

Mam ten telefon od 3 lat spisuje sie dobrze tylko latarka troche słabiej swieci . Siedział mi 2 miesiace w sniegu i nic mu sie nie stalo;-)

| autor: TUREK | ip: z28-03.opera-mini.net | data: 2011-05-04 18:56:32 |

padaka a nie tel polecam k530i

| autor: hooligans | ip: public-gprs19323.centertel.pl | data: 2011-06-20 21:39:01 |

Telefon jest poprostu zajebisty. Ci, którzy piszą że jest do dupy to chyba go w życiu nie widzieli. Chodzą na nim wszystkie gry i wszystkie programy jakie sciagałem. Mam wgraną akustyke więc głośnik podbija wyrąbanie. Polecam

| autor: marcin t t t t t t. | ip: z27-09.opera-mini.net | data: 2012-03-30 11:12:18 |


treść:   

podpis: 

e-mail:  
(pole nieobowiązkowe, tylko do wiadomości redakcji serwisu)

przepisz wyraz z obrazka obok: 


      
Wybierz aplikację:
Polecamy:
Nowe aplikacje:
Programy:
    Mapa Polski 2013
    MobiMapa Polska GPS v.1.3
    Mapa Fotoradarów
Gry:
    ColorTrix Extreme
    Dowcipas
    Zbijaj Kulki
Aplikacje Java TOP10
Gry Java TOP6
Telefony TOP10:
Ostatnio na FORUM:
Ostatnie Komentarze:
Polecamy:
(c) 2014 AplikacjeGSM.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści bez zgody redakcji serwisu jest zabronione. KONTAKT

Kreator stron internetowych WWW - Webdo.pl

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.